هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

anxiety, girl's portrait, charcoal

آدمهایی را دوست می دارم

که بی آنکه بدانم چرا، دوستشان دارم

داستایوفسکی

 

پرتره ی دختر، طراحی با زغال

نظرات  (۱۰)

  • بهرنگ قدوسی
  • فوق العاده است 
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    بسیار زیبا 

    پاسخ:
    سپاسگزارم
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • لایک به شما💙
    پاسخ:
    بزرگوارید
    :)
    چقدر موهاش رو عالی کشیدید. مرحبا :)
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارید :)
  • دختری از جنس باد
  • مثل همیشه عالی ای تووو
    پاسخ:
    عالی نگاه شماست
    لطف دارید
  • پســـــــــــــر روزگــــــــــار
  • هم طراحیتون زیباست هم متن

    پاسخ:
    سپاس
    لطف دارید
    پرتره طراحی شماست؟
    جمله جناب داستایوفسکی رو میشه گفت تجربه کردم :)

    پاسخ:
    بله کار خودمه
    سپاس
    قشنگه!!!

    دلتون شاد!!
    پاسخ:
    ممنون
    لطف دارید
    واقعاً زیباست
    درود بر شما
    پاسخ:
    سپاس از لطفتون
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • بابا آفرین بشه شما عجب طراحی خوبی ... ذوق کردم تو نظرات گفتین طرح خودم هستش
    پاسخ:
    زنده باشید
    لطف دارید ممنون
    بله کار خودمه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">