هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

 

تلفیقی از دف و تنبک شرقی و الکترونیک

ترجیجا با هدفون یا همون ای یِرفون گوش بدین و البته تا انتها

 

 

 

*شیلر یک گروه موسیقی آلمانیست که در ایران هم چند بار کنسرت برگزار کرده

 

نظرات  (۶)

  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • عالی بود منتظر موسیقی های به این سبکم .
    پاسخ:
    سپاس
    واقعا گوش نواز و آرامش بخش اجرا کردند.
    محتوای خوبی رو نشر کردید :)
    پاسخ:
    سپاسگزارم
    لطف دارید
  • بسیار عالی ممنون
  • بسیار عالی ممنون

    پاسخ:
     خواهش می کنم

    بسیار عالی و دلنشین بود.

    ممنون از زحماتتون.

    باز هم بزارین

    پاسخ:
    خواهش می کنم
  • رضا کریمی
  • مثل همیشه فوق العاده بود،،

     

    پاسخ:
    خواهش می کنم

    عالی بود من خیلی دوسش دارم☺️☺️😇😇🙏🏻🙏🏻🤍🤍

    پاسخ:
    🙏🙏🍀
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">