هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

 

سکوت، واژه ی آخر؛ خدا...، ... خداحافظ

هجومِ لُکنت و سرگیجه ها،... خداحافظ

 

خبر رسید که چیزی نمانده از این عشق

گذشته بودنم از انقضا،... خداحافظ

 

خبر رسید که باید عوض کنم خود را

و جای لفظ "تو" را با "شما"،... خداحافظ

 

دوباره پرت شد از من حواسِ ولگردت

دوباره جمعِ من و انزوا،... خداحافظ

 

طوافِ نیمه تمامم فدای عشق، برو

به بنده تا نشدی مبتلا،... خداحافظ

 

چه فرق می کند آخر؟!... مهم فدا شدن است!

مِنای خواستنت یا صفا،... خداحافظ

 

نپرس حالِ دلم را،.. پس از تو هم خوبم!

نکن به کشته ی خود اعتنا،... خداحافظ

 

نمان که با همه خوبی، تباه خواهی شد

کنارِ این دلِ یک لاقبا،... خداحافظ

 

نه انتظار تو را می کشم،.. نه دیگر عشق

بس است این همه ضعف و خطا،... خداحافظ

 

سکوت، نقطه، همین جا تمام خواهی شد

سکوت کن،.. طلبم این دعا؛... خداحافظ

 

 

نظرات  (۲)

سلام عزیزم . بسیار زیبا بود.امیدوارم روز به روز بدرخشی و با غصه هایت خداحافظی. دوستت دارم عشقم
پاسخ:
سلام همسر خوبم
خیلی خیلی ممنون از مهربانیت
همچنین عزیزم
عالی بود 
عالی
پاسخ:
سپاسگزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">