هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

هزارتوی خیال

اگر شاعری نمی دانی، دست کم یک شعر دلنشین باش!

خوب گفتی سهراب

"آسمان مالِ من است"

عشق هم چون هربار

عینِ هر لحظه و هر ثانیه در فالِ من است

و تو در وسوسه ی سرخِ شقایق در دشت

و تو در جذبه ی اندام نسیم

باز هم مالِ منی

یا همه بد بودن

خوشیِ حالِ منی

 

چه به چشمانِ تو یک توده ی یخ

چه عروسک، چه مترسک، چه گلی بر لبِ گور

یا اناری سرِ یک شاخه ی بالا و بلند

محوِ افسانه ی چیدن باشم

چه تو باشی و چه من

نه تو باشی و نه من

"آسمان مالِ من است"

و تو چون هر آغاز

باز در فالِ منی

همچنان مالِ منی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">